Четвер
05.08.2021
14:00
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сорокотязьке НВО "ЗОШ І-ІІ ступенів-дитячий садок"
Головна Реєстрація Вхід
Сторінка для батьків »
Меню сайту

Категорії розділу
Загальні [430]
Учнівське самоврядування [0]
Учнівське самоврядування

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сорокотязьке НВО
"Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дитячий садок"
оголошує набір учнів  до 1 класу, на 2020-2021 навчальний рік. 
Звертатися за адресою: Білоцерківський район, с. Сорокотяги, вул. Центральна,1-а

Документи можна подавати на електронну адресу закладу освіти
 sorokotyagy_nvo@meta.ua

Необхідні документи:
1. Копія свідоцтва про народження.
2. Оригінал або копія медичної довідки за формою первинної облікової документації №086-1/о
3. Копії посвідчень (за наявності та за бажанням)
4. Заява батьків

Пам‘ятка батькам першокласника:

☺ Підтримуйте в дитині її бажання стати школярем. Ваше серйозне ставлення до шкільних проблем , досягнень , а можливо й ускладнень допоможуть першокласникові  підтвердити значущість його нового становища та діяльності.

☺ Обговоріть з дитиною ті правила і норми , з якими вона зустрілася у школі.   Обґрунтуйте їх необхідність.

☺ Дитина має право на помилку . Коли людина навчається , в неї може щось не виходити, це правомірно.

☺ Складіть разом з дитиною режим дня, стежте за його виконанням .

☺ Не пропускайте труднощі , які виникають на початку навчання. Якщо , наприклад, у дитини логопедичні проблеми, починайте їх вирішувати на першому році навчання.

☺ Підтримуйте першокласника в його бажанні досягти успіху.

 У кожній діяльності обов’язково знайдіть , за що його можна похвалити. Пам’ятайте , що емоційна підтримка і похвала можуть помітно підвищувати інтелектуальні досягнення людини.

☺ Навчання  — нелегка і відповідальна праця. Школа суттєво змінює життя дитини, але це не повинно впливати на різнобічний дитячий світ. У першокласника має залишатись достатньо часу на ігри та розваги.

ОГОЛОШЕННЯ

Проводиться набір учнів до першого класу Сорокотязького НВО "ЗОШ І-ІІ ступенів - дитячий садок"

 Адміністрація НВО

 

Домашні завдання

 

Домашнє завдання для учнів 2 класу (5 6 7 березня) .
Літературне читання ст.29-34 виразно читати.
Укр.мова ст.122, впр. 319(ознайомлення) виконати впр.322, 326.
Математика ст.107, #630, 632, 633, 635.
Природознавство ст. 110-115  опрацювати статтю.

Домашнє завдання для учнів 3 класу (5 6 7 березня) .
Літературне читання ст.116-119 виразно читати.
Укр.мова ст.129,  виконати впр.311, 314.
Математика ст.110, #689,705(ознайомлення)   виконати #694, 695, 713, 714.
Природознавство ст. 114-121 опрацювати статтю.

 

Домашнє завдання для учнів 4 класу (5 6 7 березня) .
Літературне читання ст.97-109 виразно читати.
Укр.мова виконати впр.274 277, 278
Математика виконати #786, 787, 795, 796, 804, 805.
Природознавство ст. 134-137 опрацювати статтю.

 

Англійська мова 2 клас. В зошиті
Ст. 88, впр.1- вивч. слова.
впр.2 -читати.
ст. 89 впр.4 вставити букви.
Впр. 5 читати.

 

Англійська мова 3 клас. В зошиті
Ст. 92 -93 впр.1 читати.
впр.3 читати.
Впр. 4 списати, підставити слова замість малюнків.

 Завдання з англійської мови.
4 клас:
с. 132 № 1 — вивчити слова, № 2-3 читати.
С. 134 № 1 — вивчити слова, №2 читати.
С 136 № 3 —закінчити речення (письмово), № 4 — читати.

5 клас:
С 140 № 1— вивчити слова
С 141 № 4 — пимьмово
С 142 № 1 читати
С 143  № 2 читати
С 145 № 1 читати
С 146 № 2 встановити відповідність (письмово)

8 клас
С 123—124— читати, вивчити нові слова
С 125 № 3 — закінчити речення (письмово)
С 125 № 5 — написати речення, вставити допоміжні дієслова
С 126 № 3 читати

9 клас
С 145 № 2 вивчити слова
С 146 № 3 — читати
С 147 № 5 — встановити відповідність
С 150 № 3 — закінчити речення
С 150 № 2, 4 — читати
С 153 № 7 — вивчити слова
С 153 № 9 — виписати дієслова

Зарубіжна література 5 клас
Льюїс Керрол « Аліса в країні див» поочитати, скласти план. Підготуватися до контрольної роботи

Зарубіжна література
7 клас- прочит. "Золотий жук" Е.По
8 клас - прочит. П.Бомарше "Севільський цирульник"
9 клас- мрочит. М.Гоголь "Ніс"


Українська література
5 кл- вивчити вірш напам. Т.Шевченка "За сонцем хмаронька пливе"
7 кл -вивч. вірш на вибір Ліни Костенко
8 кл- прочит. повість "Дорогою ціною"
9 кл.- вивчит. уривок напам. Т.Шевченка "І мертвим, і живим, і ненародженим..."


Українська мова
5 кл-скласти розповідь "Мої улюблені квіти"
7 кл - ст.191, вправи 409, 411, 413, 414
8кл-ст.132, впр.295, 302,303
9 кл- ст.144, впр.304, 305,307

 

Цікаві факти про дітей та батьків

 

Кожні три секунди у світі народжується дитина.
У європейських країнах середній вік батьків становить 29 років, в Індії – 19 років, в Україні здебільшого молодими мамами стають у 22, а татусями у 27 років;
Згідно з статистикою, діти 3-4 років щодня ставлять 900 запитань і вимовляють понад 12 000 слів;
11-річний житель Єгипту Махмуд Ваіль визнаний одним із найбільших розумників світу серед дітей. У нього феноменальний інтелект, дитина здатна ділити і множити дев’ятизначні числа зі швидкістю комп’ютера. 
 В одній зі шкіл Вельсу звільнили вчительку молодших класів, яка сказала 6-річним дітям, що Санта-Клауса не існує;
 Ганеш ситам-Палам вважається найрозумнішою дитиною планети. У віці 7 років він уже став студентом університету й успішно опановує навчання, плануючи отримати вчений ступінь до 13 років;
Японці старанно уникають у спілкуванні з дітьми слів «погано», «поганий», «нехороший». Якщо малюк капризує, кажуть не «ти погана дитина», а «хороші діти так не поводяться».
У Румунії працює єдиний у світі дитсадок для охоронців. VIP-малюки ходять до садочка разом зі своїми охоронцями. Кремезні чоловіки сидять у спеціальній прибудові і не зводять очей зі своїх підопічних.

 

 

    Як підготувати дитину до школи.

                                  
Відомо, що чим краще готовий організм дитини до всіх змін, пов’язаних із початком навчання в школі і до труднощів, тим легше він їх подолає, тим спокійнішим буде перебіг підготування до школи. Тому і приділяється значна увага проблемі визначення готовності дитини до школи. Готовність дитини до систематичного навчання – це той рівень розвитку дитини, за якого вимоги систематичного навчання не будуть надмірними і не призведуть до порушення здоров’я дитини. 
Чому ж так важливо визначити готовність дитини до вступу в школу? Доведемо, що у дітей, не готових до навчання, важко і достатньо довго відбувається підготовка адаптації, пристосування до школи; у них значно частіше проявляються труднощі навчання. Серед них значно більше невстигаючих, і не тільки в першому класі, а й на далі ці діти частіше серед невстигаючих, і саме в них наявні випадки порушення стану здоров’я. 
Батькам слід звернути увагу: якщо дитина не достатньо готова до навчання, але навчається добре – це досягається дуже дорогою «фізіологічною ціною» і виникає значне напруження різних систем організму, призводить до стомлення і перевтомлення, і як результат – розладу нервово-психічної системи. 
Що ж включає в себе психологічна готовність до навчання в школі? Важливим є те, що майбутній школяр «починається» з позитивного ставлення до школи, бажання вчитися, прагнення до здобуття знань. Величезну роль у прояві такого ставлення відіграють правильне уявлення дітей про навчальну працю та шкільне життя. Вони допомагають збагнути дітям всю серйозність навчальної діяльності та відповідально ставитися до учнівських обов’язків. Батькам треба пам’ятати це, щоб роботу в цьому напрямку будувати на перспективі радісного очікування дня, коли малюк стане школярем: постійно переконувати, що навчання в школі – це серйозна праця, унаслідок чого дитина дізнаватиметься щось нове. Не варто залякувати труднощами, що можуть вплинути на навчання. Треба пам’ятати про те, що в школі часто буває робота не цікавою, але важливою, яку потрібно виконувати, слід привчати дитину підкорятися слову «треба». Варто формувати вміння доводити почату справу до кінця, переборювати труднощі, переживати задоволення від зробленого, не засмучуватися невдачею. 
Прагнення йти до школи живиться передусім пізнавальною спрямованістю дошкільника, яка розвивається на основі властивої дітям допитливості і на кінець дошкільного дитинства набирає форм пізнавальної активності. Тому батьки повинні сприяти формуванню допитливості, здатності розділяти відоме й невідоме, переживати почуття задоволення від набутих знань, радості й захоплення від виконання інтелектуальних завдань. 
Розумова готовність дітей до школи не зводиться тільки до оволодіння певною сумою знань про навколишнє. Важливий не тільки обсяг тих знань, які має дитина, скільки їх якість, ступінь усвідомленості, чіткість. Саме тому важливо не вчити дитину читати, а розвивати мовлення, здатність розрізняти звуки, не вчити писати, а створювати умови для розвитку моторики, і особливо рухів руки і пальців. 
Необхідно розвивати у дітей здібності слухати, розуміти зміст прочитаного, вміння переказувати, проводити зорове зіставлення. Розумова готовність визначається як умінням дошкільника розв’язувати прості задачі, робити звуковий аналіз слова або зв’язно розповідати про зображення на картинці, так і тим, якою мірою доступні операції аналізу, синтезу, порівняння, класифікації. 
Є діти, які не досягають такого рівня розумового розвитку, за якого вони можуть успішно включитися в навчальний процес, зазнають у першому класі значних труднощів, навіть в умовах незалежного індивідуально підходу до них. У таких випадках очевидна не готовність до навчання. 
Необхідно, щоб дитина вміла слухати дорослого і сприймати його вказівки, керуватися ними під час занять, усвідомлювати необхідність запитати, якщо завдання не зрозуміле, оцінювати свою роботу. До початку навчання у школі майбутні першокласники мають оволодіти такими поняттями: «більше», «менше», «однаково», «стільки само», «короткий і довгий», «старший і молодший»; уміти порівняти найпростіші предмети. 
Вольова готовність дітей до школи означає здатність керувати своєю поведінкою, довільно спрямовувати свою психічну діяльність. саме певним рівнем вольового розвитку маленького школяра обумовлюється його здатність зосереджуватися на виконанні шкільних завдань, скеровувати увагу на уроці, довільно запам’ятовувати й відтворювати матеріал. Формуванню у першокласників відповідальності за учнівські справи, сумлінного ставлення до своїх учнівських обов’язків сприяють розвинені батьками в період дошкільного дитинства мотиви елементарної обов’язковості правил поведінки та вимог дорослих. Тому важливим завданням у період підготовки дитини до школи має стати виховання у майбутніх школярів почуття відповідальності, самостійності, організованості, готовності трудитися; формування правильних моральних уявлень, готовності поділитися, поступитися, прийти на допомогу. Обізнаність із моральними нормами, які визначають людські взаємини, здатність дотримуватись правил поведінки в колективі – надійний компас для новачка в новому середовищі. 
Одне з першочергових завдань сім’ї, у забезпеченні загальної готовності дитини до школи полягає у тому, щоб сприяти її нормальному фізичному розвитку, виробленню санітарно-гігієнічних навичок, умінь самообслуговування і побутової праці. Туди входить піклування батьків про нормальне харчування малюка, загартування організму, медичне обстеження. 
Успішність навчання в школі багато в чому залежить від функціонального розвитку і стану здоров’я дитини. Дитячий організм сприйнятливий до негативних зовнішніх впливів через морфологічну та функціональну незавершеність усіх систем і органів. 
Навантажень зазнає несформований опорно-руховий апарат, коли доводиться протягом тривалого часу утримувати статичну позу. Тому треба слідкувати, щоб у дитини не відбулося викривлення хребта. Слабко розвинені також дрібні м’язи кисті, тому в дітей часто втомлюється рука. Ступенем розвитку вищої нервової діяльності зумовлені незначна кількість уваги, недостатність внутрішнього гальмування, швидке зростання збудження, що зовні виявляється у зайвій рухливості та чисельних відволікань від діяльності, коли вона вимагає зосередження. Усе це необхідно враховувати дорослим, будуючи свою взаємодію з дитиною. 
Психологи підкреслюють, що підготовка до школи повинна полягати не тільки і не стільки в навчанні дитини спеціальних знань і вмінь, скільки в загальному розвитку її розумових здібностей і пізнавальних інтересів, у формування вміння спостерігати й узагальнювати явища і на основі цього 

 

Пам'ятка батькам п'ятикласників

  • У ваших дітей проблемно- переломний період, тому будьте особливо спостережливі, уважні та терплячі.
  • У 5-у класі розширився обсяг матеріалу з основних предметів, зросла кількість предметів, тому збільшується час підготовки до уроків.
  • Забезпечте своїм дітям удале поєднання відпочинку, фізичної праці та роботи над уроками.
  • Програми включають більше теоретичного матеріалу, тому слід привчити дітей міцно завчати окремі правила з математики, української мови, природознавства.
  • Уважно стежте за рівнем виразного читання ваших дітей. Нехай удома вони виразно читають усі тексти, що задані з різних предметів.
  • Заведіть дітей у бібліотеку, читальний зал не силою, але привчайте до повсякденного читання художньої літератури, просіть їх переказати прочитане.
  • Стежте за порадами вчителів, записаними у щоденниках і робочих зошитах.
  • Дбайте про те, щоб дитина була охайною в усьому, включаючи бережне ставлення до підручників.
  • Ніколи не поспішайте з висновками ані про дитину, ані про вчителя - прийдіть до школи, поспілкуйтеся з учителем.
  • Намагайтесь придбати для сімейної бібліотеки різноманітні словники та додаткову літературу.
  • Пам'ятайте, клас, де навчається ваша дитина, - ціле трьох колективів: дітей, батьків, учителів. Чим дружніші, цілеспрямованіші будуть ці колективи, тим у кращій атмосфері буде формуватись ваша дитина. Це залежить від кожного й від вас теж.
  • Не забувайте: дитину не можна карати за невміння, а терпляче вчити, підказувати, радити, допомагати, підтримувати.
  • Керуйтесь у спілкуванні з дитиною правилом: найдієвіший засіб виховання - особистий приклад.
  • Дбайте про всебічний розвиток своєї дитини.
  • Умійте ставити себе на місце дитини.
  • Пам'ятайте: праця, зокрема навчальна, не завдає шкоди вихованню дитини, а бездіяльність - її перший ворог.

 

Поради для батьків

                                          

1.  Будіть дитину спокійно; коли вона прокинеться, мусить побачити вашу усмішку і почути ласкавий голос. Не підганяйте зранку, не смикайте по дрібницях, не дорікайте за помилки і через необачність, навіть якщо «вчора попереджали».
2.  Не квапте, вміння розрахувати час – ваше завдання, і якщо  це вам погано вдається, то провини дитини в цьому немає. 
3. Не виряджайте дитину до школи без сніданку, їй потрібно багато попрацювати.
4.  Не прощайтесь, попереджаючи та наставляючи: «Дивись, не пустуй», «Поводь себе добре», «Щоб сьогодні не було поганих оцінок» т.п. Побажайте успіху, знайдіть декілька ласкавих слів. У дитини попереду 
важкий день.
5.  Забудьте фразу «Що ти сьогодні одержав?» Зустрічайте дитину після школи спокійно, не обрушуйте на неї тисячу питань, дайте розслабитись (пригадайте, як ви самі почуваєтесь після важкого робочого дня, 
багатогодинного спілкування з людьми). Якщо ж дитина занадто збуджена, якщо бажає поділитись чимось, не відмахуйтесь, не відкладайте на потім, вислухайте, це не забере багато часу.
6.  Якщо бачите, що дитина засмучена, але мовчить, нехай заспокоїться, тоді і розповість усе сама.
7. Вислухайте зауваження вчителя, не поспішайте влаштовувати допит і постарайтесь, щоб ваша розмова з учителем відбувалася без дитини.
8.  Після школи не поспішайте посадити виконувати уроки, необхідно 2 – 3 години відпочинку (а в першому класі добре було б години півтори поспати) для відновлення сил. Найоптимальніший час для приготування 
уроків від 15 до 17 год. Заняття вечорами не корисні, завтра прийдеться все починати спочатку.
9.  Не примушуйте виконувати всі уроки за раз, після 15 – 20 хв. занять необхідні 10 – 15 хвилинні «перерви».
10.  У спілкуванні з дитиною намагайтесь уникати умов: «Якщо ти зробиш, то …» інколи умови стають нездійсненними  і не залежать від дитини, і ви можете опинитися в дуже складний ситуації.
11.   Під час приготування уроків не сидіть «над  душею»,  дайте можливість працювати самій, але якщо ж потрібна ваша допомога, наберіться терпіння. Спокійний тон, підтримка («не хвилюйся все вийде», «давай 
розберемося разом», «я тобі допоможу» ), похвала (навіть якщо не дуже виходить) необхідні. Не акцентуйте увагу на оцінках.
12.   Знайдіть (постарайтесь знайти) протягом дня хота б півгодини, коли ви будете належати тільки дитині, не відволікаючись на домашні справи, телевізор, спілкування з іншими членами родини. В цей момент  найважливіше справи дитини, радості, невдачі, турботи.
13.   Віднайдіть єдину тактику спілкування усіх дорослих у сім′ї з дитиною, свої суперечності з приводу педагогічної тактики вирішуйте без неї. Якщо щось не виходить, порадьтесь з учителем, лікарем, психологом, 
не вважайте зайвою літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного.
14. Будьте уважними до скарг дитини на головний біль, втому, поганий стан. Найчастіше це об’єктивні показники втоми, складності навчання.
15.  Запам′ятайте   що навіть «зовсім великі» діти (ми часто говоримо «Ти вже великий» 7 – 8 – річній дитині) дуже люблять казку перед сном, пісеньку і ласкавий дотик. Це все заспокоює їх, допомагає зняти стрес. 
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Серпень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту